Пристрій 1 рік 2 роки
iPhone SE, 6S, 7/7 Plus, 8/8 Plus, SE 2020 30$ 50$
iPhone X, XR, XS, XS Max, 11 50$ 80$
iPhone 11 Pro,11 Pro Max, 12, 12 Pro 60$ 100$
iPad 40$ 60$
Mac, iPad Pro 2020 50$ 80$
Watch 40$ 60$
Airpods, HomePod, Apple Tv 20$ 35$
Apple Pencil, Magic Mouse 2, Airport 20$ 35$
Magic Keyboard 2, Magic Trackpad 20$ 35$


Гарантія + Страхування Дисплею



Модель Девайсу 2 роки
iPhone 6S 60$
iPhone 7 80$
iPhone 7 Plus 80$
iPhone 8 90$
iPhone 8 Plus 100$
iPhone SE 2020 100$
iPhone X 120$
iPhone XR 130$
iPhone XS 140$
iPhone XS Max 150$
iPhone 11 140$
iPhone 11 Pro 200$
iPhone 11 Pro Max 200$
iPhone 12 200$
iPhone 12 Pro 250$
MacBook Air/Pro 13' 200$
MacBook Pro 15/16 300$
Apple Watch Series 3/5 100$
iPad 10.2/Air 2019/Mini 5 100$
iPad Pro 11/12.9 200$

Гарантія

Стандартний термін на перевірку придбаного пристрою від магазину для iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін. становить 1 місяць з дня покупки.
Ви можете придбати гарантію від магазину терміном 1 та 2 роки.

Класична гарантія не поширюється на пошкодження та дефекти, які не є заводським браком (розбиття екрану, потрапляння вологи, зовнішнє пошкодження, втручання в девайс та ін.)
Гарантійному обслуговуванню підлягають товари в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробку, сполучні кабелі і пр., іншими словами усе, що входить в комплект придбаного девайсу.
Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону та в межах вказаного в талоні гарантійного періоду.
Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики - від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".
Гарантійне обслуговування не поширюється на пошкодження, які викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в позаштатному режимі, або в умовах не передбачених виробником, а також тим, що відбулося внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.). Гарантійне обслуговування не поширюється на пристрої з механічними і тепловими ушкодженнями, а також на несправності викликані внесенням у пристрій конструкційних, програмних і інших змін (у тому числі моддінг - заміна панелей пристрою, " світиться яблучко" , «джейлбрейк» та інше).
Якщо Ви придбали користований товар і він виявився несправний, - протягом гарантійного терміну його можуть зремонтувати або поміняти на інший.
Якщо Ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і з ним трапився дефект, - Ви залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект, - товар міняють на інший (у Вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний а по гарантіі Вам замінюється сам девайс). Якщо проблема в екрані (битий піксель та інше - здійснюється заміна екрану). Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.
Якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом, - продавець може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою покупця).

Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.


Страхування дисплею

Безкоштовна заміна дисплею на новий, оригінальний протягом 24 місяців.
Гарантія діє одноразово та не поширюється на топлену техніку.
Заміна дисплею здійснюється лише при наявності документу про страхування.