Гарантія

Гарантійні програми від AppleRoom
Пристрій На 1 рік На 2 роки Гарантія + Страхування дисплею 2 роки
iPhone 7/7 Plus, 8/8 Plus 30$ 50$ 70$
iPhone X, XR, XS 30$ 50$ 80$
iPhone XS Max, SE 30$ 50$ 100$
iPhone 11 40$ 60$ 100$
iPhone 11 Pro 45$ 80$ 100$
iPhone 11 Pro Max 45$ 80$ 130$
iPhone SE 2022 45$ 80$ 100$
iPhone 12, 12 Mini 45$ 80$ 120$
iPhone 12 Pro, 12 Pro Max 45$ 80$ 140$
iPhone 13, 13 Mini 45$ 80$ 130$
iPhone 13 Pro 45$ 80$ 170$
iPhone 13 Pro Max 45$ 80$ 180$
iPhone 14 45$ 80$ 140$
iPhone 14 Plus 45$ 80$ 150$
iPhone 14 Pro 45$ 80$ 180$
iPhone 14 Pro Max 45$ 80$ 220$
iPhone 15 60$ 100$ 160$
iPhone 15 Plus 60$ 100$ 180$
iPhone 15 Pro 60$ 100$ 200$
iPhone 15 Pro Max 60$ 100$ 240$
iPad 45$ 80$ 100$
iPad Mini 45$ 80$ 100$
iPad 10 10.9" 2022 45$ 80$ 120$
iPad Air 45$ 80$ 120$
iPad Pro 45$ 80$ 140$
MacBook Air 13" 45$ 80$ 120$
MacBook Air 15" 45$ 80$ 180$
MacBook Pro 13" 45$ 80$ 120$
MacBook Pro 14" 45$ 80$ 150$
MacBook Pro 15" 45$ 80$ 120$
MacBook Pro 16" 45$ 80$ 180$
iMac 60$ 100$ -
Watch 6, SE 1gen 40$ 60$ 80$
Watch 7 45$ 80$ 100$
Watch SE 2gen 45$ 80$ 100$
Watch 8 45$ 80$ 120$
Watch 9 45$ 80$ 140$
Watch Ultra, Watch Ultra 2 45$ 80$ 140$
Airpods, HomePod, Apple TV 20$ 35$ -
Apple Pencil, Magic Mouse 2, Airport, AirTag 4-pack 20$ 35$ -
Magic Keyboard 2, Magic Trackpad 20$ 35$ -
AirTag 10$ 15$ -
Sony Playstation 5 50$ - -

Гарантія

В мережі магазинів AppleRoom є 2 види гарантій: класична та розширена (страхівка). Їх можна придбати для усієї техніки - нової та вживаної.

Класична гарантія терміном 1 / 2 роки

Гарантія покриває будь-яке звернення, окрім розбиття гаджету, проникнення вологи чи втрати девайсу.

Кількість звернень в сервіс НЕ обмежена!

Серед поширених звернень:

  • заміна батареї (при статусі «сервіс» чи < 80%);
  • заміна кнопок гучності чи вібродзвінка (якщо вони працюють некоректно);
  • заміна кнопки включення;
  • заміна камери при некоректній роботі;
  • заміна або чистка динаміків / мікрофону;
  • заміна/чистка роз'єму зарядки;
  • ремонт контроллеру живлення (зазвичай виходить з ладу при перепаді напруги);
  • відновлення модему (мережі);
  • заміна мікросхем звуку (аудіокодек);
  • оновлення/відновлення ПЗ;

Якщо при гарантійному зверненні гаджет не підлягає ремонту то здійснюється обмін девайсу на аналогічний чи інший (у випадку з AirPods здійснюється виключно заміна неробочого елементу, так як навушники і кейс є нерозбірними).

Вживана (активована) техніка поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ, в такому випадку здійснюється ремонт чи заміна на іншу!

Також відмовляється в гарантійному обслуговуванні після втручання в пристрій посторонніми особами чи сервісними центрами які не входять до мережі AppleRoom. Також якщо були внесення в пристрій змін, які не санкціоновані виробником.

Гарантійному обслуговуванню підлягають товари лише в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробку і все, що входить в комплект придбаного девайсу.

Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону та в межах вказаного в талоні гарантійного періоду.

Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".

Якщо ви придбали вживаний товар і він виявився несправний, - протягом гарантійного терміну його можуть зремонтувати або обміняти на інший.

Якщо ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і виявили дефект, тоді залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект - товар міняють на інший (у вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний, а по гарантії замінюється сам девайс). Якщо проблема в екрані (битий піксель чи інше - здійснюється заміна екрану). Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.

У випадку, якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом - сервісний центр може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою). Гарантійна заміна проводиться протягом одного місяця.

Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.

Розширена гарантія (страхівка) терміном 2 роки

Дана послуга доступна лише для iPhone, iPad, MacBook і Apple Watch. Вона включає покриття усіх тих же ризиків, що й класична гарантія. Однак, сюди ДОДАТКОВО включена послуга страхування/заміна екрану при розбитті. В даній послузі разово замінюється екран або корпус.

Слід зауважити, що при при заміні ставиться виключно оригінал.

Міняємо гарантію на кешбек

Гарантії терміном 2 роки мають опцію "CASHBACK" (бонуси).

У разі відсутності звернень в сервіс, після закінчення терміну гарантії (чи при достроковому обміні девайсу на інший в мережі AppleRoom) клієнт отримує бонуси в розмірі 50% від вартості гарантії. Ці бонуси можна витратити на придбання аксесуарів чи на гарантію для нового девайсу (або продовження діючої гарантії).

Гарантія на телефон і розбиття екрану (страхівка) терміном 2 роки покриває звернення в сервіс для ремонту гаджету. Однак бонуси нарахуються у разі відсутності використання послуги "Заміна екрану" після закінчення терміну гарантії.

Приклад: клієнт може звернутись в сервіс, наприклад замінити батарею, але якщо в період терміну гарантії не було заміни екрану, то бонуси залишаються.

Бонуси зникають у тому випадку, коли клієнт скористався опцією "Заміна екрану".

Підписатися на акційні пропозиції

Підписатися на акційні пропозиції

Корзина
Ви поки нічого не придбали

ціна в гривнях розраховується відповідно до курсу в день оплати.

Всього
$0
Оформити замовлення