Пристрій 1 рік 2 роки
iPhone 5S/SE, 6/6S, 7/7 Plus, 8/8 Plus 30$ 50$
iPhone X, XR, XS, XS Max, 11 50$ 80$
iPhone 11 Pro,11 Pro Max 60$ 100$
iPad 30$ 50$
Mac 50$ 80$
Watch 30$ 50$
Airpods, HomePod, Apple Tv 20$ 35$
Apple Pencil, Magic Mouse 2, Airport 20$ 35$
Magic Keyboard 2, Magic Trackpad 20$ 35$


Гарантія + Страхування Дисплею



Модель iPhone 1 рік 2 роки
iPhone 5S/SE 40$ 60$
iPhone 6 55$ 75$
iPhone 6S 60$ 80$
iPhone 7 70$ 90$
iPhone 7 Plus 80$ 100$
iPhone 8 80$ 100$
iPhone 8 Plus 90$ 110$
iPhone X/XR 120$ 150$
iPhone XS 170$ 200$
iPhone XS Max 200$ 250$
iPhone 11 120$ 150$
iPhone 11 Pro 250$ 280$
iPhone 11 Pro Max 300$ 330$

Гарантія

Стандартний термін на перевірку придбаного пристрою від магазину для iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін. становить 1 місяць з дня покупки.
Ви можете придбати гарантію від магазину терміном 1 та 2 роки.

Класична гарантія не поширюється на пошкодження та дефекти, які не є заводським браком (розбиття екрану, потрапляння вологи, зовнішнє пошкодження, втручання в девайс та ін.)
Гарантійному обслуговуванню підлягають товари в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробку, сполучні кабелі і пр., іншими словами усе, що входить в комплект придбаного девайсу.
Гарантійні претензії розглядаються при пред'явленні гарантійного талону та в межах вказаного в талоні гарантійного періоду.
Причину виникнення дефектів обладнання визначають фахівці гарантійного обслуговування (термін проведення діагностики - від 1 до 30 днів). При незгоді покупця з висновком може бути проведена незалежна експертиза відповідно до закону "Про захист прав споживачів".
Гарантійне обслуговування не поширюється на пошкодження, які викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в позаштатному режимі, або в умовах не передбачених виробником, а також тим, що відбулося внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.). Гарантійне обслуговування не поширюється на пристрої з механічними і тепловими ушкодженнями, а також на несправності викликані внесенням у пристрій конструкційних, програмних і інших змін (у тому числі моддінг - заміна панелей пристрою, " світиться яблучко" , «джейлбрейк» та інше).
Якщо Ви придбали користований товар і він виявився несправний, - протягом гарантійного терміну його можуть зремонтувати або поміняти на інший.
Якщо Ви придбали новий товар (iPhone, iPad, Watch, MacBook, iMac та ін.) і з ним трапився дефект, - Ви залишаєте його на діагностику. Якщо є підтвердження, що це заводський дефект, - товар міняють на інший (у Вас залишається коробка та аксесуари від пристрою який був несправний а по гарантіі Вам замінюється сам девайс). Якщо проблема в екрані (битий піксель та інше - здійснюється заміна екрану). Якщо проблема з MacBook / iMac - тоді здійснюється ремонт, а не заміна.
Якщо після діагностики є заключення про те, що проблема не є заводським дефектом, - продавець може здійснити ремонт за рахунок покупця (за згодою покупця).

Згідно ст. 25 Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 -ти днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо він не підійшов за формою, габаритами, забарвленням, розміром або комплектацією. Обмін здійснюється у тому разі, якщо проданий товар не був у користуванні, не був активований, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, зовнішні плівки, фабричні ярлики, а також товарний чи касовий чек.


Страхування дисплею

Безкоштовна заміна дисплею на новий, оригінальний протягом 12/24 місяців.
Гарантія діє одноразово та не поширюється на топлену техніку.
Заміна дисплею здійснюється лише при наявності документу про страхування.