Apple — чемпіон за кількістю міфів. Причому міфологія ця носить багаторівневий характер. Так буває при ремонті старого будинку. Знімаєш один пласт шпалер, інший, третій. В якийсь момент здається, що дістався нарешті до стіни. А це знову шпалери. Тільки їм сорок років.
![](https://appleroom.ua/wa-data/public/blog/img/steve-jobs.jpg)
Все те ж відноситься і до Стіва Джобса. Одні вважають, що Джобс був людиною, яка краще всього на світі «вміла придумувати геніальні продукти». Інші вважають, що він був насамперед найталановитішим маркетологом, зумів звичайні, загалом-то, продукти зробити неймовірно популярними. Треті впевнені, ніби головний секрет Джобса полягає в тому, що він був провидцем, вмів розпізнати майбутнє, а все інше виходило вже якось само собою.
Засновник Apple вважається кращим оратором у світі бізнесу. Він перетворював презентації часто не дуже яскравих продуктів у театральні постановки зі своїми акторами, декораціями, реквізитом і музичним супроводом. У центрі всього цього був сам Джобс – шоумен, який використовував класичні прийоми розповіді для того, щоб надихати публіку.
Як пише Rusbase, Стів Джобс використовував ту ж піраміду з трьох компонентів, яка лежала в основі багатьох голлівудських картин: зав’язка, кульмінація, розв’язка.
У першому акті ми знайомимося з героєм і світом, в якому той жив до початку пригоди. По цій фазі варто думати як про статус кво. У першому ж акті відбувається якась «раптова подія», яка приводить нас до початку другого акту, кульмінації. На цьому етапі все в житті героя перевертається з ніг на голову, і йому доводиться подолати серію перешкод на шляху до своєї мети. У третьому акті герой перемагає лиходія і робить світ краще.