У травні 2011 року Федеральне управління цивільної авіації США вперше видало компанії Alaska Airlines дозвіл на використання в польотах iPad. Пізніше схвалення для своїх пілотів отримала також American Airlines. З тих пір багато авіакомпанії повністю перейшли на використання iPad. Авіакомпанія British Airways на сьогоднішній день використовує 17 000 планшетів Apple, на яких встановлено 40 спеціально розроблених програм, що відповідають за всі операції: від реєстрації пасажирів на рейс до зльоту літаків.

Щоб потрапити на брифінг членів екіпажу, де пілоти та бортпровідники обговорюють деталі рейсу, необхідно пройти повний огляд і надіти спеціальні черевики з металевим носком (для безпеки). На борту судна вже знаходиться багато планшетів iPad. Один з пілотів, капітан Спенсер Нортон, розповідає: «Раніше мені доводилося носити з собою дві величезні стопки інструкцій і схем, а тепер в моєму iPad є взагалі всі схеми у світі. Далі ми плануємо підключити iPad безпосередньо до літака, що дозволить нам отримувати необхідні дані в режимі реального часу».
Багато в чому нова система British Airways з використанням iPad створена для того, щоб запобігти або звести до мінімуму затримки, за якими строго стежать в авіакомпанії: якщо час, відведений на висадку та посадку пасажирів, а також видачу багажу перевищено хоча б на три хвилини, про це доповідають старшому менеджеру. Раніше в кабіну пілота штатний співробітник повинен був приносити необхідні креслення в роздрукованому вигляді і пробігати при цьому від офісу до лайнера великі відстані. Зараз це відбувається в електронній формі. Завдяки тому, що більше немає необхідності готувати стоси інструкцій і графіків, роздруковувати списки пасажирів, економиться значна час і істотно скорочується витрата палива – одна тонна палива на далекий рейс. Раніше тільки один комплект інструкцій важив 25 кг.
Екіпаж корабля має доступ до додатка Passenger List Information (Інформація про пасажирів»), в якому міститься детальна інформація про пасажирів і рейсах. Таким чином, старший бортпровідник знає кількість пасажирів, що зареєструвалися на рейс, погоду в пункті перебування, можливість попадання в зону турбулентності і навіть час, коли це може статися. План розсадження (який може відображатися як з носової, так і з хвостової частин літака, в залежності від уподобань користувача) показує, де залишилися вільні місця. Старший бортпровідник Саллі Кеннеді пояснює: «Я відкриваю план розсадження, щоб подивитися, чи залишилися вільні місця, які можна було б використовувати, наприклад, для розміщення пасажира з обмеженими можливостями. iPad допомагає мені все продумати заздалегідь, а не вирішувати проблеми на ходу».
У iPad також міститься вичерпна інформація про пасажирів. Зазначено спеціальне харчування, а бортпровідники можуть залишати позначки і повідомлення. Так, бортпровідник може вказати, що якийсь пасажир дуже нервує під час польоту, що дозволить екіпажу проявити велику турботу про нього під час зворотного рейсу. Крім того, якщо якийсь пасажир летить у відпустку, то бортпровідник може залишити повідомлення, щоб на зворотному шляху у цього пасажира поцікавилися, як пройшов його відпочинок. Така увага до деталей, безсумнівно, залишить приємне враження від польоту.
Члени екіпажу тепер можуть заздалегідь повідомляти про затримки. «Якщо рейс затримується, і пасажир не встигає на пересадку, то ми можемо забронювати квиток на інший рейс, і до того моменту, як літак приземлиться, все вже буде готово», – зазначив капітан Нортон.
iPad використовується не тільки на борту. Персонал наземного обслуговування, який стежить за польотом, використовує їх для обміну інформацією. Фіксується час початку завантаження, час установки противідкоту упору, тривалість установки телескопічного трапа, час, необхідний для пасажирів, щоб залишити судно і т. д. Поки пасажири висаджуються з носової частини літака, прибиральники в потрібний момент отримують сигнал про можливості піднятися через вхід, розташований в хвості, щоб зробити свою роботу за лічені хвилини.
Протягом усього процесу British Airways використовують спеціально створені програми для iPad для конкретних завдань. Спочатку була мета замінити папір, почавши зі списку пасажирів. З кожним наступним додатком додавалися функції, які наближали авіакомпанію до досягнення цієї мети. Зараз вся інформація, необхідна для всіх співробітників аеропорту, починаючи від бортпровідників та наземного екіпажу до співробітників служби по роботі з клієнтами, зберігається в iPad і постійно оновлюється.
Наприклад, додаток для реєстрації пасажирів Flight React дозволяє співробітникам аеропорту у випадку скасування рейсу швидко організувати перереєстрацію: замість того, щоб пасажири як завжди відстоювали чергу на одній стійці, співробітники з допомогою iPad просто переносять всю інформацію на новий рейс, з повними деталями по кожному пасажиру. Це допомагає заощадити час, що досі було неможливим.
«Ми можемо використовувати додаток для реєстрації, щоб не змушувати пасажирів йти на спеціальну стійку, ми можемо перебронювати, заново купити квитки і зареєструвати на рейс. Ми навіть можемо скористатися камерою iPad і сфотографувати багажну бирку, щоб переконатися, що пасажир та його багаж летять в одному літаку», – розповідає співробітник British Airways. Старший бортпровідник Саллі Кеннеді додає: «Я не можу уявити, як би ми сьогодні справлялися без iPad – він робить дуже багато роботи».