Apple: 5 прогнозів, які не справдилися у 2014 році

2018-04-30

Apple: 5 прогнозів, які не справдилися у 2014 році

2014 став одним з найвдаліших за всю історію існування Apple. Біржова капіталізація досягла $ 650 млрд. За чутками, за один тільки IV квартал буде продано від 65 до 75 млн iPhone. Але не всі очікування експертів виправдалися

Капіталізація Apple відображає впевненість інвесторів у завтрашньому дні компанії. Але все більше ідей Тім Кук відкладає на цей самий «завтрашній» день. У якомусь сенсі Apple залишається дуже консервативним бізнесом, які впроваджують нові розробки досить неквапом.

Це не означає, що споживачі розчаровані. Навпаки, вони радіють, що Apple довго виношує технології, не випускаючи їх на ринок, поки ті не почнуть працювати як треба. Американський гігант вже відчув одного разу, як строго його судять, коли прив'язав до нової версії iOS власні карти, повні помилок і недоліків, за що Куку довелося особисто вибачатися перед користувачами. Можливо, це стало однією з причин, чому Apple не поспішала вивести на ринок нові продукти в 2014 році.

Видання Vestifinance пропонує згадати, що чекали від Apple і не дочекалися в минулому році.

1. iPad Pro

Скільки шуму було навколо угоди Apple і IBM про розробку спільних рішень для бізнесу ... Експерти щосили міркували про випуск в 2014 році нової моделі планшетного комп'ютера спеціально для бізнес-користувачів, який буде використаний для експансії Apple в корпоративному середовищі. Кілька разів в умах аналітиків і журналістів переносилися дати релізу, і ось рік закінчився, а iPad Pro як не було, так і немає. У 2015 році це може стати реальною проблемою для бізнесу, адже люди все менш охоче змінюють свої старі планшети на нові, а iPhone 6 Plus за розміром вже мало чим відрізняється від iPad mini.

2. Apple Watch

Сотні всіляких рендерів і найфантастичніших концепт-артів, величезне число чуток і домислів, витоку з виробництва та припущення експертів. Все це тепер не має ніякого сенсу: Apple офіційно представила свої «розумні» годинник Watch, при цьому по-справжньому здивувавши не тільки шанувальників яблучної продукції, а й навіть професійних аналітиків та фахівців мобільної індустрії. На жаль, прогнози не збулися і пристрій не з'явилося на ринку в 2014 році. Смарт-годинник надійдуть у продаж не раніше лютого.

3. Нове пришестя iPod Classic і iPod Touch 6G

В кінці 2014 року Apple офіційно заявила, що ера iPod Classic підійшла до кінця. Деякі аналітики сподівалися на те, що фахівцям компанії вдасться вдихнути в пристрій нове життя. Передбачалося, що цей пристрій буде коштувати досить дорого і його будуть купувати справжні цінителі музики, готові викласти круглу суму за якість звуку і збірки і величезний розмір медіатеки. Але в підсумку Apple навіть не запустила в продаж шосте покоління iPod touch, лише збивши ціни на попередні моделі. На такому тлі з'являються сумніви, що iPod як продукт життєздатний.

4. Телевізор iTV

Аналітики Piper Jaffery днями заявили, що «розумний» телевізор від Apple з'явиться на ринку в 2016 році. Що ж, це сильно розходиться з тими прогнозами, які експерти давали раніше. Ще в 2013 році на ринку подейкували про переговори між компанією з Купертіно і великими постачальниками відеоконтенту. Apple могла б стати одним з найпотужніших гравців на швидко зростаючому ринку смарт-ТВ, але поки не бачить сенсу додавати ще один продукт до вже існуючої приставці Apple TV. Американський гігант комп'ютерної електроніки побоюється безконтрольного розширення продуктової лінійки і поки взагалі нічого не говорить про розробку телевізора. Відзначимо, що ринок телевізорів знаходиться в досить жалюгідному стані, так що сумніви Apple взяті не зі стелі.

5. «Інтернет речей»

Коли на ринку з'явилася фірмова технологія Apple iBeacon, експерти знову заговорили про те, що в будь-який момент може бути оприлюднена стратегія компанії в галузі створення «інтернету речей». iBeacon, що працює всередині приміщень, дозволяє доповнити традиційні сервіси позиціонування (GPS, сигнали веж стільникового зв'язку і т. п.). Наприклад, вона може з дозволу клієнта, вираженого в установці відповідного мобільного додатку, відкрити нові канали мобільного маркетингу в роздрібній торгівлі, надавати додаткову, залежну від місця розташування інформацію відвідувачам музеїв і виставок. Частиною «інтернету речей» від Apple повинні стати як маяки, так і пристрої, що підтримують нову платформу HomeKit. У листопаді 2014 повідомлялося, що найближчим часом на ринку повинні з'явитися електронні прилади, сумісні з платформою «розумного» будинку Apple. Але досі цього не сталося і ми не бачимо сильного акценту на створенні подібних систем. Apple як і раніше покладається на iPhone, iPad і Mac в зв'язці з iCloud, хоч і запустила нову платіжну систему Apple Pay. Ймовірно, в 2015 році всі ці речі складуться в одну мозаїку.