Новини та статті

Forbes склав рейтинг найдорожчих брендів 2020 року. Apple на першому місці.

Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів світу.

Топ-10 виглядає наступним чином:

1. Apple: $241,2 млрд (+ 17%)
2. Google: $207,5 млрд (+ 24%)
3. Microsoft: $162,9 млрд (+ 30%)
4. Amazon: $135,4 млрд (+ 40%)
5. Facebook: $70,3 млрд (-21%)
6. Coca-Cola: $64,4 млрд (+ 9%)
7. Disney: $61,3 млрд (+ 18%)
8. Samsung: $50,4 млрд (-5%)
9. Louis Vuitton: $47,2 млрд (+ 20%)
10. McDonald's: $46,1 млрд (+ 5%)

Перші чотири компанії зміцнили свої позиції. Бренд Facebook подешевшав на 17%, але як і раніше знаходиться на п'ятому місці. Netflix хоч і не потрапив в десятку, але подорожчав на рекордні 72% і піднявся з 38 на 26 місце. Понад 50 компаній в списку розташовані в США, а найдорожчими брендами в черговий рік стають технологічні корпорації.