Неймовірна увагу Apple до деталей на прикладі нового Apple Store на Юніон-сквер

2018-04-30

Повернення Стіва Джобса в 1997 році стало переломним моментом в історії Apple. Однієї з ідеологій засновника компанії стала підвищена увага навіть до самих дрібних деталей, що поширився на всі продукти і види діяльності компанії, починаючи від іконок операційних систем, закінчуючи матеріалами, використовуваними в роздрібних магазинах.

21 травня Apple відкрила новий Apple Store на Юніон-сквер в Сан-Франциско, в якому реалізовано багато нових можливостей і послуг, їх впровадження планується здійснити і в роздрібних магазинах Apple у всіх країнах світу. Вивчення використовуваних при будівництві дизайнерських рішень демонструють трепетне ставлення Apple до деталей.

Зверніть увагу на тріщини на тротуарі навколо Apple Store. Всі вони шикуються в один ряд з архітектурними елементами будівлі. Деякі з них є безперервними і сходяться з металевими панелями на зовнішніх панелях. Інші стикаються з величезними скляними вікнами і дверима, заввишки 12 метрів, які виходять на Пост-стріт.

Також деякі тріщини з’єднуються з кам’яними плитками на підлозі всередині Apple Store. У свою чергу шви на підлозі ідеально сходяться з панелями на стінах, а останні – з освітлювальними панелями на стелі.

Примітно, що всі лінії в магазині – краї скляних балконів, вирізи в столах, краю полиць і ящиків – так чи інакше поєднуються з іншими елементами інтер’єру.

Як розповів CultofMac архітектор з Сан-Франциско, на папері все виглядає просто, але от втілити це в життя – дуже складна задача: «Є мільйон речей, які можуть все зіпсувати. Інженерні мережі, трубопроводи, елементи конструкції – все це необхідно враховувати при будівництві. Можна виділити бюджет на подібного роду моменти, але зробити все ідеально дуже важко».

У спроектованого компанією Foster and Partners, просторого і світлого магазину Apple два поверхи. Піднятися на другий поверх можна по скляних сходах вартістю $1 млн. На зміну Genius Bar прийшов Genius Grove – зона, де фахівці Apple допоможуть відвідувачам з будь-яким питанням.

Цікаво, що, крім рядових фахівців, тепер є співробітники Creative Pro – люди, які консультують покупців, що віддають перевагу техніці Apple для творчих завдань.

З північної сторони Apple Store розташована зона, яку назвали «Плаза». Тут є столики, щоб люди могли спокійно спілкуватися один з одним, і стіна, обвита травою, з фонтаном. На території «Плаза» розташований фонтан відомого скульптора Сан-Франциско Рут Асава, спочатку запущений в 1969 році, а також нова робота Лори Кимптон під назвою «Любов», надана мережею Hyatt Hotels. В магазині діє безкоштовний Wi-Fi.

В цілому, новий Apple Store більше схожий на місце для зустрічей і спілкування, ніж на магазин техніки. До того ж, тут будуть регулярно виступати артисти, музичні групи і різні експерти.

Вид з вікна магазину на тротуар: тріщини плитки ідеально збігаються зі швами на підлозі всередині Apple Store.

Збоку плитка на вулиці стикається з вікнами чітко по лінії.

Вирізи на столах, розташованих на першому поверсі, поєднані з тріщинами на підлозі.

Багато зазори між стелажами збігаються з лініями на металевих панелях на стіні.

Куди б ви не подивилися, всі шви і тріщини ідеально збігаються.

Це не так легко побачити, але вершина скляного балкона на мезоніні розташована ідеально підходить під стик між двома величезними скляними дверима.