Тім Кук вважає, що доповнена реальність корисніша, ніж віртуальна

2018-04-30

 У недавньому інтерв'ю, присвяченому технологіям віртуальної (VR) і доповненої реальності (AR), генеральний директор компанії Apple Тім Кук заявив, що вважає останню більш цікавою технологією. За його словами, «ніщо не може замінити людського спілкування».

У вересні Тім Кук вже висловлював свою думку до цих технологій. За його словами, доповнена реальність (AR) являє собою більш різноманітний і широкий арсенал рішень, ніж віртуальна реальність (VR) і цим приваблює його.

«Не існує заміни людського спілкування, - сказав Тім Кук в інтерв'ю BuzzFeed. - Тому ми не хочемо, щоб технології це заохочували ».

Як приклади Кук приводить себе і інтерв'ю ера, що сидять і розмовляють один з одним - поруч з ними завдяки AR може міститися інформацію, пов'язана з розмовою, або хтось, хто слухає і підтримує цю розмову.

«Віртуальна реальність, як мені здається, пропонує ряд цікавих додатків, але я не думаю, що ця технологія може бути настільки ж широко застосовувана, як доповнена реальність, - пояснив Кук. - На доопрацювання AR піде ще якийсь час, але я вважаю, що у неї величезний потенціал. У нас був би більш змістовний діалог, якби кожен з нас міг використовувати AR-технології, правда? Тому я вважаю, що такі речі важливіші, ніж ті, що стають бар'єром. Технології повинні зближувати, а не роз'єднювати людей ».

На думку глави Apple, віртуальна реальність в якомусь сенсі відгороджує і поглинає людину в щось, може бути, дійсно цікаве, але в майбутньому вона втратить комерційний інтерес.

З чуток Apple має цілу секретну команду, що працює над власною технологією змішаної реальності. У вересні в компанію Apple, прийшов Зею Лі, який був одним з головних розробників в стартапі Magic Leap, який займався створенням власної гарнітури доповненої реальності. Ще одним новим співробітником компанії став Юрій Петров, який до цього працював в компанії Oculus VR.

Microsoft дотримується аналогічних поглядів, вважаючи більш вигідною для ринку об'єднує і продуктивну функцію AR, ніж ізольовані ігри та розваги VR, проте свою платформу Windows Holographic компанія планує використовувати і для того, і для іншого. Це дасть їм вигоду від зусиль виробників третьої сторони, причому незалежно від того, чи будуть це пристрої VR або AR.

Залишається лише чекати і спостерігати, гадаючи, хто першим зробить прорив в AR і VR.