Не так давно Tesla Motors зробила дуже розумний хід. Вона найняла Пітера Хохголдингера, щоб той керував виробництвом електромобілів. До цього Хохголдингер працював в Audi. Протягом всієї своєї кар’єри він займався виключно створенням автомобілів цієї компанії. Багато машин, які вийшли з-під пера майстра, вважаються шедеврами автомобільної індустрії. Поправді, саме йому Audi зобов’язана своїм статусом перлини холдингу VW Group.
Для Tesla Motors останні тижні видалися насиченими і непростими. Компанію покинули два ключових менеджера. Вона заявила про готовність прискорити графік виробництва, щоб випустити 500 000 електромобілів не до 2020, а до 2018 року. Компанія була змушена відкликати деяку кількість седанів Model S і позашляховиків Model X. Нарешті, Tesla отримала 400 000 попередніх замовлень на Model 3.
Найм Пітера Хохголдингера став ще однією важливою подією, яка вплине на подальшу долю компанії. Звичайно, навряд чи хтось чув про Хохголдингере поза автомобільної індустрії, але, тим не менш, його роботи говорять самі за себе. Крім того, бренд Audi найбільш близький до Tesla Motors по аудиторії. Покупцями автомобілів обох марок є більш молоді люди, ніж, приміром, покупці Mercedes, BMW або Lexus.
Не варто забувати і про те, що ми знаходимося на порозі кардинальних змін у всій автомобільній промисловості. Tesla Motors поки є не тільки лідером, але і чи не головним двигуном цих змін. У всьому світі на дорогах можна нарахувати близько 100 000 автомобілів цієї компанії. Google активно тестує свою безпілотну технологію і укладає вигідні угоди. А ось Apple, схоже, поки не сильно досягла успіху в цій гонці, вважають в iGate.com.
Загадкові дії Apple
У Apple є надсекретний «Project Titan», який, насправді, може займатися розробкою чого завгодно. Це може бути надсучасний електромобіль, просунута автомобільна операційна система або щось третє. Тим не менш, кадри, які наймає Apple, так само загадкові, як і проект, над яким вони працюють.
Tesla Motors вже давно переманює різноманітних експертів автомобільної галузі. Наймання Пітера Хохголдингера став своєрідною «вишенькою» цього торта. Очевидно, що Елон Маск вирішив покласти управління розробкою автомобілів на справжню зірку індустрії.
Google також наймає серйозних автомобільних людей». Найбільшим придбанням компанії за останній час можна вважати Джона Крэфкика, ветерана з десятиліттями досвіду. Крэфкик в свій час став своєрідним новатором автомобільної індустрії, просуваючи концепцію так званого «бережливого виробництва». Його заслуги іноді порівнюють із заслугами самого Генрі Форда.
Можливо, саме Крэфкику Google зобов’язаний недавньої угодою з Fiat Chrysler Automobiles. До речі, ця угода чітко сигналізує про те, що Google має намір бути постачальником технології автопілота, але навряд чи займеться виробництвом власних автомобілів.
Найбільшим кадровим придбанням Apple можна вважати Кріса Порритта. Відомо, що він був великим інженером в Tesla Motors, а до того працював в Aston Martin, де займався створенням комфортних спортивних авто. Проблема в тому, що ці авто абсолютно точно не були призначені для безпілотного водіння.
Прогрес гонки
Тесла досягла суттєвого прогресу в розробці найбільш передових автомобільних технологій. Ford, General Motors, Chrysler і Fiat Automobiles намагаються не відставати. Наприклад, General Motors раніше в цьому році інвестувала $500 млн в сервіс замовлення таксі Lyft, а також купила стартап Cruise Automotive, що займається розробкою автомобільного автопілота.
Але Apple, схоже, або шляхом спроб і помилок, або свідомо напускає туману. Найбільшим кроком компанії в автомобільній галузі за останній час стали інвестиції $1 млрд в Didi Chuxing, китайський аналог ?ber. Певна логіка в цьому є. На думку експертів, такі вкладення допоможуть компанії зміцнитися в Китаї і підвищити там продажу iPhone. Але проблема в тому, що Apple не зможе налагодити в Китаї виробництво автомобілів без будь-якого партнера. Адже, врешті-решт, створення автомобілів – не те ж саме, що створення iPad.
Можливо, у Apple є добре продуманий план щодо «iCar». Але поки ніщо не вказує на це.