iPhone 6 і iPhone 6 Plus були представлені всього три місяці тому, але ЗМІ вже говорять про наступне покоління смартфонів. За відомостями видання промислових і комерційних Times, що посилається на «обізнані джерела», Apple має намір презентувати нові версії iPhone два рази на рік. Таким чином, уже навесні можна чекати появу нової моделі.
Повідомляється, що з 2015 року в Купертіно планують випускати нові iPhone двічі на рік. Навесні вийде iPhone 6S, а у вересні - iPhone 7. Іншими словами, життєвий цикл смартфонів поступово скорочується. Досі «яблучні» комунікатори були актуальними протягом року, але тепер, якщо інформація відповідає дійсності, будуть виходити з моди надзвичайно швидко.
Чи буде Apple, до весни оновлювати обидві моделі або тільки одну? Якщо апгрейд не торкнеться обох пристроїв, одне з них може втратити актуальність. Найбільш логічний хід в такому випадку - запуск продажів удосконаленого iPhone 6 при збереженні незмінного iPhone 6 Plus. Справа в тому, що характеристики «Планшетофони» перевершують те, що ми бачимо у 4,7-дюймового побратима: 5,5-дюймовий апарат отримав дисплей з більш високою роздільною здатністю, більш ємну батарею і оптичну стабілізацію зображення. Приблизно однакові технічні дані дозволять зберегти популярність обох пристроїв на колишньому рівні, так як ключовим фактором при покупці залишиться саме розмір.
За чутками, не тільки iPhone, але і Ipad тепер теж буде оновлюватися два рази на рік. Гучні прем'єри цієї весни можуть бути синхронізовані з виходом «розумних» годин Apple Спостерігати.
До речі, на початку цього року керівник європейського підрозділу Sony П'єр Перон заявив, що для Apple, є великою помилкою рішення представляти нові моделі телефонів один раз на рік. Він вважає, що корпорація могла б домогтися кращих результатів, якби нові iPhone дебютували частіше - два рази на рік. Топ-менеджер навів як приклад новий апарат Sony Xperia Z2, який вийшов через п'ять місяців після дебюту Xperia Z1. «Наші покупці завжди мають доступ до самих передових технологій», - заявив тоді Пьеррон.
Уже в листопаді керівництво Sony офіційно визнало, що плани стати третім у світі мобільним брендом після Apple, і Samsung виявилися занадто оптимістичними. У японській корпорації вирішили кардинально переглянути свій телефонний бізнес, який відтепер не буде позиціонуватися в якості основного.