Вчора публіка знову побачила Apple Watch і, ймовірно, захотіла придбати гаджет ще сильніше. Щоб дізнатися, який попит на новинку варто очікувати Apple, компанія Adobe провела опитування користувачів. Результати опитування дивовижними не стали: кожен десятий власник iPhone має намір придбати смарт-годинник.
Близько 27% опитаних засвідчили, що придбають ношений аксесуар для смартфона, а 67% з них уточнили, що даним аксесуаром будуть Apple Watch (що цілком природно - цей прилад хоч і не дуже дешевий, але на тлі скромних конкурентів виглядає найбільш вражаюче). Також опитування показало, що від 10 до 12% поточних користувачів продукції Apple придбають Apple Watch протягом 6-18 місяців.
За оцінкою журналу Forbes, це виллється в те, що за найближчі півтора року виробник реалізує близько 50 мільйонів годин.
У той же час неназвані, але перевірені джерела в таборі постачальників Apple повідомили виданню Digitimes, що протягом перших трьох місяців зі старту продажів сама Apple планує вивести на ринок 4,8 мільйона годин і довести кількість проданих аксесуарів до 9 мільйонів за підсумками двох перших кварталів