Як же так виходить, що Apple, яка так печеться про збереження атмосфери секретності, виявилася такою «текучою» на секрети? На думку оглядачів Vestifinance, звинувачувати насамперед треба «джерела в ланцюгу постачальників», на яких так часто посилаються видання, що інформують про чергові секрети прийдешніх продуктів «яблучної» компанії.
Новини про підготовлювані продукти також відривають з руками, тому навколо чуток про компанію Тіма Кука сформувалася ціла медіаіндустрія, яка ретельно збирає по краплинках інформацію про те, що планує або не планує робити Apple.
«Apple не винна у витоках, - говорить Хорас Дедью, аналітик, що стежить за діяльністю Apple. - Якщо говорити про джерела витоків, то це, без сумніву, постачальники, яких в купертинської компанії багато ».
Ланцюг постачальників комплектуючих Apple налічує близько 200 компаній по всьому світу, які виробляють компоненти або здійснюють збірку гаджетів. І вони не так лояльні в стосунку до політики конфіденційності Apple, як «яблучні» співробітники.
«В Азії важко зберігати секрети, так як в культурі важливо будувати довіру через особисті взаємини. Тому? якщо хтось намагається будувати взаємини, може так статися, що хтось розбовкає якісь «робочі» моменти виключно «між нами, - говорить Юкарі Кейн, автор книги« Примарна імперія: Apple після Стіва Джобса. - Секретність - все ж дуже важливий момент для Apple, і в компанії все ще досить людей, хто зберігає таємниці. Я особисто стикався з людьми, які навідріз відмовлялися говорити мені хоч щось ».
«Інвестори стежать за акціями Apple, ймовірно, більше за інших на ринку», - вважає оглядач TheStreet Брет Дженсен. Враховуючи пильну увагу інвесторів, «не дивно», що виникає так багато витоків.
Доказом того, що співробітники Apple вміють тримати язик за зубами, можуть служити ті факти, що ніхто не бачив циліндричного Mac Pro до його офіційного анонсу, не здогадувався про партнерство з IBM або що компанія розробляє власну мову програмування Swift.