Apple – впевнений лідер на світовому ринку планшетів

2018-04-30

Про те, що попит на планшети неухильно падає, аналітики твердять вже не перший квартал поспіль. Згідно з даними звіту IDC, Apple залишається незамінним лідером з продажу таких пристроїв у світовому масштабі.

У другому кварталі поточного року загальні продажі планшетів складе 38,7 млн – на 12,3% менше, ніж роком раніше. Домінуючі позиції на ринку утримують пристрої на базі Android: у минулій чверті на їх частку припало 65% від сукупної кількості випущених планшетів. iOS зберегла за собою друге місце з пайовою показником 26%, а в інших пристроях у якості програмної платформи використовувалася ОС Windows.

Apple хоч і показала зниження обсягів продажів iPad на 9%, за рахунок зростаючої популярності iPad Pro змогла не тільки підняти середню ціну реалізації, але і виручку від продажу планшетів. На падаючому ринку компанія навіть збільшила свою частку до 25,8%, але і тут структура попиту зміщується від «звичайних» iPad до iPad Pro, більш зручним для роботи.

Друге місце займає Samsung, але динаміка попиту на планшети марки не сама втішна – падіння на 24,5%, можливо, змусить корейського виробника задуматися про випуск планшетів зі змінним клавіатурним блоком.

Займає четверте місце Huawei особливих успіхів на ринку трансформуються пристроїв не домоглася. А утримує третє місце Lenovo теж не втрачає позиції переважно з-за популярності своїх доступних класичних планшетів, а не інноваційних пристроїв дорожчого класу. Amazon за рахунок продажу дешевих компактних планшетів зберігає п’яте місце, але вражаючі показники приросту не повинні вводити вас в оману – рік тому IDC просто не враховувала у своїй статистиці шестидюймові пристрої марки.