Apple увійшла в групу по боротьбі з автоматизованими телефонними дзвінками, організованою Федеральної комісії з комунікацій (FCC). Про це повідомляє Ria з посиланням на заяву відомства.
Крім Apple проект підтримали такі компанії, як Google, Microsoft, стільниковий оператор AT&T та інші. Група займеться розробкою рішень щодо блокування роботизованих комерційних дзвінків, коли автоматизовані системи обдзвонюють потенційних клієнтів і пропонують різного роду послуги. За словами глави FCC Тома Уїлера, такі дзвінки є найбільш частою скаргою споживачів.
«Американцям набридли автоматичні дзвінки, це просто лихо. Вони займають перше місце серед скарг споживачів: (американці роблять — ред.) понад 200 тисяч дзвінків на рік в FCC і на нашу інтернет-платформу підтримки споживачів, щоб поговорити про цю проблему і поскаржитися…. Це вторгнення в приватне життя, там є шахрайство і розкрадання персональних даних», – заявив Уілер.
«Група по боротьбі з автообзвоном має намір відзвітувати FCC до 19 жовтня про конкретні плани з метою прискорити розвиток і введення в експлуатацію нових інструментів і рішень, а також дати рекомендації щодо ролі держави, яку вона має відігравати в цій боротьбі», – заявив генеральний директор AT&T Рендалл Стівенсон, який очолює групу.
Глава AT&T зазначив, що сильною стороною групи є те, що в неї входять представники різних галузей: стільникові оператори, розробники і виробники пристроїв. Стівенсон зазначив, що існують дзвінки, які небажані для споживачів, але в той же час є законними, а є й такі, які прямо порушують закон. Група в рамках своєї діяльності буде використовувати як технологічні, так і регуляторні інструменти.