Apple Music виповнився рік: 15 мільйонів підписників і редизайн на підході

2018-04-30

Рівно рік тому  Apple запустила музичний сервіс Apple Music. Служба стала доступна на iPhone і iPad після скачування останньої на той момент версії операційної системи iOS 8.4.

Музичний сервіс Apple дозволяє слухати музику з бібліотеки iTunes і каталогу, в який входить понад 30 млн композицій, а також зберігати композиції для прослуховування офлайн. В Apple Music пропонуються плейлисти з новинками або музикою, підібраною під смаки користувача.

Примітною особливістю сервісу є доступ до цілодобової радіостанції Beats 1 з діджеями з Нью-Йорка, Лос-Анджелеса і Лондона. Іншою відмінною опцією стала платформа Connect, де користувачі зможуть переглядати бекстейдж-фотографії, новини або слухати сингли, якими будуть ділитися самі музиканти.

Перші три місяці підписка на Apple Music безкоштовно, потім — платна. Можна оформити також сімейну підписку  (максимум для шести родичів), які отримають необмежений доступ до контенту зі своїх пристроїв.

До початку червня цього року кількість підписників Apple Music досягла 15 млн. Для порівняння, головний конкурент сервісу Spotify може похвалитися 30 млн платних підписників. При цьому Spotify виповнилося десять років, тоді як «яблучний» сервіс святкує свою першу річницю.

У вересні Apple запланувала глобальний редизайн Apple Music. З виходом iOS 10 користувачам стане доступна оновлена версія стримингового сервісу з більш простим і зрозумілим інтерфейсом, відповідному нової ОС. Додаток виглядає зовсім по-іншому і стало зручніше у використанні. При цьому Apple відмовилася від вкладки Connect, з’явився розділ «Для Вас» і функція відображення текстів пісень.

В планах у Apple не просто розвивати Apple Music, а зробити її чимось більшим. За словами глави підрозділу оригінального контенту Ларрі Джексона, компанія має намір «створити службу з усім, що стосується поп-культури». Для досягнення поставлених цілей Apple не тільки співпрацює з виконавцями, розміщуючи їх пісні та альбоми в Apple Music, але також фінансує створення кліпів багатьох артистів і навіть фільмів. Наприклад, Apple прийняла участь у створенні міні-фільму з концертного туру Тейлор Свіфт «The 1989 World Tour».

Головна мета Apple для Apple Music – перетворити стриминговый сервіс в «будинок для артистів», в якому вони зможуть займатися своєю справою».