Рекламна кампанія «Знято на iPhone», яка стартувала по всьому світу в 2014 році, виявилася настільки дієвою і популярною, що в Купертіно вирішили віддячити їй учасників особливим подарунком. Ним став ексклюзивний альбом з найкращими фотороботами, надісланими користувачами iPhone з усього світу. Чи не подумує дехто зайнятися видавничим бізнесом?

Зовні альбом нагадує представлену двома тижнями раніше книгу «Designed by Apple in California». Обидва видання виконані в загальній стилістиці, розрізняючи хіба що забарвленням обкладинок і, як не дивно, габаритами. Розглядати «Галерею», а саме таку назву отримав збірник, належить в горизонтальній орієнтації, тоді як Артбук - у вертикальній.
Новий альбом - друга частина серії, дебют якої відбувся в минулому році. Тоді крім самого видання Apple надіслала фотографам пару кипенно-білих рукавичок. Мабуть, натякаючи на високу цінність альбому і вимагаючи до нього особливо дбайливого ставлення. Комплектація подарункового видання 2016 року випуску з невідомої причини вийшла не настільки багатою.
Куди важливіше, втім, виявилося його наповнення. Альбом містить кілька сот сторінок, на кожну з якої нанесено від одного до десятка зображень. Кожне з них свого часу минуло ретельний відбір і було відзначено як кращих робіт справжніми професіоналами своєї справи. Мабуть, придумати більш бажаний подарунок і справді було б складно.