Apple очолює ринок Apple Watch з часткою 74%. У самій компанії не розкривають дані про постачання переносних пристроїв, проте аналітики вважають, що в минулій чверті їх було відвантажено не менше 4 500 000 штук.

Apple Watch продають вже більш ніж в 30 країнах по всьому світу, включно з США, Південною Кореєю і Китаєм.
Відзначивши швидке розширення географії продажу, аналітики звернули увагу на те, що більшість мобільних операторів не продають Apple Watch. Фахівці визнали це недоглядом з боку Apple і рекомендували американській корпорації виправити цей недолік, щоб зберегти темпи зростання в майбутньому.
З великим відставанням від Apple на другому місці розмістився Samsung, відвантаживши у липні-вересні 600 000 смарт-годинників проти 700 000 роком раніше. Частку південнокорейської компанії аналітики оцінили приблизно в 10%, проти 70% рік тому. Спостерігачі вважають, що завдяки рекламній кампанії з просування нових моделей Gear S2 в Samsung є шанси зміцнити позиції під час майбутнього сезону передсвяткових покупок.
Аналітики також підрахували, що 8 з 10 «розумних» годинників, що надійшли на ринок в минулій чверті, були випущені Apple і Samsung. Інші вендори відвантажили близько 1 млн пристроїв або 16,4% від сукупного обсягу, тоді як рік тому на частку гравців «другого ешелону» припадала майже третина від сумарного результату.