iPad mini стали найпопулярнішими планшетами Apple, частка iPad Pro досягла 12%

2018-04-30

Незважаючи на те, що за останні роки Apple випустила кілька нових різновидів iPad, планшети iPad mini останнім часом виявилися найпопулярнішими. Про це свідчить дослідження аналітичної компанії CIRP.

Згідно з даними звіту, в 2015 році частка 7,9-дюймових iPad mini різних поколінь серед планшетів Apple виросла з 32 до 47%, що зробило їх найпоширенішими серед усіх існуючих версій iPad. Частка 9,7-дюймових моделей серії iPad Air не перевищує 40%.

Серед компактних «таблеток» Apple найпопулярнішим виявився iPad mini 2, випущений в 2013 році. Цей планшет зберіг форм-фактор оригінальної моделі з дисплеєм 7,9 дюйма, та отримав покращений Retina-дисплей з роздільною здатністю 2048х1536 пікселів. «Серцем» пристрою є 2-ядерний процесор Apple A7, такий же чіп задіяний у iPad Air і iPhone 5s. На думку Localytics, саме технічні характеристики зіграли у виборі споживачів не останню роль. Тим більше що з кожним новим релізом поліпшення ставали все менш кардинальними.

На другому місці за популярністю серед компактних моделей - iPad mini 4, який дебютував у минулому році. iPad mini 3 Не викликав інтересу через незначні відмінності в порівнянні з попередником: сканер відбитків Touch ID і золоте забарвлення не переконали споживачів розлучитися з грошима.

Що стосується iPad Pro, то частка цього пристрою серед всіх планшетів Apple становить 12%. На думку аналітиків, це хороший старт для абсолютно нової моделі.

Продажі iPad знижувалися за підсумками всіх трьох кварталів 2015 року. За прогнозом аналітиків IDC, завдяки iPad Pro в 2016 році Apple очікує невелике зростання, за яким послідує період стагнації.

Спостерігачі висловлюють думку, що компанія з Купертіно сама винна в зниженні попиту на iPad. «Коли Apple почала випускати лінійку смартфонів з великим екраном начебто iPhone 6 Plus, компанія повинна була повною мірою усвідомлювати можливе« відєднання »частки в продажах iPad, - розмірковують експерти. - Зрештою, коли телефони з великими екранами задовольняють споживчий попит на розваги, навіщо їм купувати «таблетки»? »