Багато хто дивувався з приводу мотивів компанії з Купертіно, пов'язаних з цією угодою, але зараз вони стали прояснюватися.
В кінці 2013 року Apple придбала ізраїльський стартап PrimeSense, що стоїть за розробкою технології Kinect для Xbox.

Допускалося, що Apple використовує створену PrimeSense технологію для розробки власної ігрової платформи на базі Apple TV. Виробник також міг би вбудувати в свою телеприставку сенсор для управління нею за допомогою жестів. Однак покупка заради цього цілого стартапа за $ 345 млн здавалася не зовсім раціональним кроком. На тлі ж придбання компанії Metaio всі попередні рухи Apple в даному напрямку отримали новий сенс.
Як ми вже знаємо, Metaio працює в сфері доповненої реальності. Серед найвідоміших її продуктів - віртуальний шоу-рум для Ferrari, цифрове керівництво для користувачів автомобіля Audi і тривимірний каталог меблів для Ikea. У свою чергу, компанія PrimeSense відома співпрацею з Qualcomm у створенні платформи доповненої реальності Vuforia і з iRobot - у розробці автономного робота Ava.
Думаю, можна особливо не пояснювати, наскільки доповнена реальність здатна поліпшити досвід використання найпростіших продуктів. Якщо ж забезпечити її механізм можливістю працювати на базі тривимірних образів і огляду місцевості, то можна добитися справді дивовижних успіхів у створенні альтернативного віртуального простору. А адже саме такі два інструменти зараз опинилися в руках Apple.
Виробник iPhone відкрив для себе можливість створювати унікальні точнейшие тривимірні карти на базі доповненої реальності або розробляти круті ігрові програми з недоступними раніше особливостями. За допомогою придбаних технологій Apple може відкрити ще й нові можливості у сфері кінозйомки. Наприклад, удосконалити технологію хромакей, або колірної рірпроєкції, створити нову платформу, яка була б здатна самостійно визначати акторів і предмети в кадрі і обробляти кадр відповідно. Ексклюзивна інтеграція подібної можливості в програму Final Cut напевно відкрила б перед Apple і користувачами нові горизонти.
За подібним принципом зараз працює технологія сприйняття камерою смартфона світлового поля, що використовується компанією Pelican Technology.
"Додаток Instagram застосовує фільтри до знімка в цілому, а наша програма дозволить вам накладати фільтри тільки на окремі його об'єкти. Це прекрасна можливість для створення більш цікавих композицій за допомогою різних фільтрів."
Картік Венкатараман, генеральний директор Pelikan
Тобто, використовуючи технології доповненої реальності і розпізнавання осіб і жестів, Apple могла б подібним чином зробити переворот і в сфері кіновиробництва. Це вже не жарти і не банальне застосування жестів для управління Apple TV.