Apple знову очолила рейтинг найдорожчих брендів світу, опублікований американським журналом Forbes. За оцінкою видання, вартість бренду за рік зросла на 6% — до $154,1 млрд. «Яблучний» гігант очолює рейтинг, що формується з 2010 року шостий раз поспіль.
Вартість бренду Apple більша вартості будь-якого іншого бренду як мінімум в два рази. Друге місце в рейтингу зайняла компанія Google. Вартість цього бренду, за оцінкою експертів, виріс на 26% — до $82,5 млрд. На третьому місці — бренд корпорації Microsoft, який подорожчав за рік на 9% — до $75,2 млрд.

Єдиною не технологічною компанією, бренд якої увійшов до п’ятірки найдорожчих, залишається виробник напоїв Coca-Cola. Forbes оцінив в $58,5 млрд — зростання 4%. П’яте місце зайняв бренд Facebook, вартість якого за рік зросла на 44% — до $52,6 млрд.
«Бренд оцінюється так, як його сприймають споживачі. Готовність клієнтів платити більш високу ціну або ймовірність, що куплять саме його продукт, — це те, що робить його цінним з точки зору компанії», — пояснив професор маркетингу та експерт з брендінгу Wharton School університету Пенсільванії Девід Райбстін.
Бренд Apple «потрапляє в яблучко в обох випадках», вказує видання. Apple призначає преміум-ціну на смартфони iPhone і вони складають майже половину від усіх проданих смартфонів у США, а їх світові продажі за різдвяні канікули склали 75 млн.
Apple домінує серед тієї частини користувачів гаджетів, для якої важливий бренд. У другому кварталі 2016 фінансового року доходи компанії впали, але в тому, що випуск iPhone 7 знову збере великі черги в магазини, видання не сумнівається. Така лояльність бренду Apple дозволила створити в 2015 році $53 млрд чистого прибутку, резюмує Forbes.