П'ять товарів з незвичайною упаковкою

2018-04-30

Подібно театру, який починається з вішалки, знайомство з будь-яким продуктом починається з упаковки.

Пам'ятаєте той момент, коли відкривали свій перший Apple-гаджет? Напевно пам'ятаєте, адже цей процес приносить справжнє задоволення. Компанія виразно витрачає чимало часу на розробку і вдосконалення упаковки своїх товарів, в результаті чого вона виходить простою, але в цей же час надійною та елегантною.

Однак, Apple далеко не самотня в цьому плані. Інші виробники теж розуміють, що перші враження від продукту дуже важливі і надалі можуть вплинути на рішення повернутися у фірмовий магазин за новими покупками. Нижче представлені п'ять прикладів креативного підходу до упаковки.

Panasonic RP-HJE 130

Почнемо з зовсім недорогих і нічим не примітних «затичок» від Panasonic. Дизайн їх упаковки був розроблений німецьким агентством Scholz And Friends і отримав безліч нагород, в тому числі «Каннських левів».

Навушники акуратно покладені в прозору квадратну коробку, представляючи собою дві ноти, з'єднані пультом управління. Напис зверху голосить «made for music» («створені для музики»). Геніальна у своїй простоті ідея і блискуче виконання.

Leica X2 «The Paper Skin» Edition Fedrigoni

Торік всім відома Leica анонсувала вельми незвичайний фотоапарат. Обмежена серія з 25 камер Leica X2 була розроблена спільно з німецьким виробником паперу преміум-класу Fedrigoni. У даній моделі стандартна шкіряна накладка була замінена надміцним папером Constellation Jade, який не боїться води і критичних температур.

Особливу увагу, звичайно ж, було приділено упаковці. Вона являє собою якусь подобу книги з того ж сорту паперу, сторінки якої містять інформацію про камеру і бренд. У процесі перегортання поступово оголюється і сам пристрій. Камера продавалася виключно у фірмових бутиках Fedrigoni. Достовірних відомостей про ціну знайти не вдалося, але, враховуючи ексклюзивність моделі і вартість попередніх продуктів такого роду, вона явно склала не менше 25 000 доларів.

Pago de los Capellanes
Власники знаменитої іспанської виноробні Pago de los Capellanes створили дуже цікаву упаковку для свого DVD. Вона виконана у вигляді буклету, з якого при відкриванні виїжджає диск. Все це зроблено не просто так, а з підтекстом: конструкція символізує ранковий схід сонця над виноградниками.

KebecSon

Відмінна ідея прийшла в голову представникам рекламного відділу канадського магазину KebecSon, в якому продають акустику та домашні кінотеатри. Для невеликих покупок там видають сумку із зображенням навушників, дужка яких плавно переходить в ручку для перенесення.

У результаті вийшла класна реклама, яка безумовно буде привертати увагу на вулицях міста.

Xiaomi Mi-Two

Бренд Xiaomi останнім часом дуже часто згадується на ринку. Компанію вже охрестили «китайською Apple» за дуже схожі, але в той же час якісні та недорогі продукти. Їх бюджетність відбивається не тільки в ціні, але і в упаковці.

Так, смартфон Xiaomi Mi-Two поставлявся в самій нехитрій коробці, яку тільки можна собі уявити. Звичайний світло-коричневий картон і самотній логотип «Mi» в кутку. Простота, мінімалізм і екологічність - головні достоїнства такої упаковки.