У понеділок Бюро патентів і торгових знаків США зареєстрував заявку на Apple на торговельну марку «Night Shift». Вона описує функцію мобільних пристроїв, яка покликана знизити навантаження на очі і допомогти легше заснути, якщо користувачу довелося користуватися мобільним пристроєм перед сном. З опису заявки слід, що Apple планує використовувати Night Shift не тільки у iPhone і iPad, але також на Mac, Apple TV, Apple Watch і навіть CarPlay.
Night Shift iOS 9 дозволяє налаштувати колірну температуру дисплея і вибрати часовий період для її автоматичної активації. Так як люди дуже часто використовують свої iPhone і iPad перед сном, їм буде корисно дивитися на екран в більш теплих тонах. Згідно з результатами дослідження, це позитивно позначається на якості сну і часу засинання.
В майбутньому Apple планує впровадити Night Shift і на інші пристрої, включаючи Apple Watch і MacBook. Необхідність використання функції на «розумних» годинниках або в автомобілі під питанням, але на ноутбуках під управлінням macOS її реалізація цілком очікувана. Суть Night Shift полягає в тому, що в нічний час колірна схема екрану теплішає, захищаючи очі від надмірного навантаження, а вранці повертатися в звичайне положення.
«Багато досліджень показали, що вплив яскравого синього світла у вечірній час може вплинути на ваші циркадні ритми, що ускладнює процес засинання. Нічний режим буде використовувати час і дані геолокації з вашого пристрою, щоб визначити час заходу у вашому регіоні», – йдеться на сайті Apple.
Коли очікувати Night Shift на комп’ютерах або «розумних» годинниках Apple, невідомо. З іншого боку, реєстрація торгової марки може означати лише необхідність захистити авторські права компанії. Apple ретельно стежить за використанням власних розробок у конкурентів і при необхідності переносить розгляд у судову площину.