Стів Джобс був не просто геніальним дизайнером і маркетологом - у нього був прихований талант до логістики

2018-04-30

Стів Джобс був не просто геніальним дизайнером і маркетологом - у нього був прихований талант до логістики

У перші роки існування Apple, Джобс показав, що знає, як управляти ланцюгами поставок, щоб забезпечити ефективну діяльність компанії. Про це розповів Данлі Левін, який працював виконавчим директором Apple, а потім в Next.

У популярних історіях про воскресіння Apple в кінці дев'яностих років говориться, що Стів Джобс отримав дозвіл на оновлення продуктів і можливість зміни маркетингової кампанії. Тім Кук, тоді головний операційний директор компанії, був відповідальний за роботу з постачальниками. Кук працював ефективно, але ці заслуги зменшують важливість майстерності Джобса в управлінні ланцюгами поставок, вважає Левін.

"Я не думаю, що Тім був би там, якби не Стів. Я також не впевнений, що він впорався б з цією роботою, якби Джобс не знав так добре цю область."

Левін почав працювати з Джобсом в 1981 році. Він був вражений тим, як Стів Джобс взаємодіяв з постачальниками під час запуску Macintosh в 1984 році. Але Левін не знає, як Джобс цьому навчився. Колишній генеральний директор Apple практично не займався формальним навчанням після того, як кинув коледж.

За словами Левіна, він міг би цьому навчитися у операційних менеджерів, залучених Майком Марккула. Вимовивши популярну цитату Пабло Пікассо про те, що хороші художники копіюють, а великі - крадуть, яку часто використовував Джобс, Левін додав: «Ви просто спостерігаєте за тим, що навколо вас і інтегруєте це. І він був свого роду машиною синтезу, як усі великі підприємці ».