Аналітики виявилися розчаровані презентацією Apple

2019-03-27

Презентація нових сервісів Apple відбулася 25 березня 2019 року. Як пише видання 9to5Mac, деякі аналітики виявилися нею розчаровані.

Журналісти 9to5Mac поспілкувалися з аналітиками великих корпорацій, щоб дізнатися їхню думку про нові сервіси, представлених Apple 25 березня 2019 року. Як з'ясувалося, більшість з них розчаровані продуктами, презентованих американською компанією.

Аналітики інвестиційної фірми Goldman Sachs (у співпраці з нею буде випущена кредитна карта Apple Card) відзначають, що Apple не надала достатньої інформації про свої сервіси. До сих пір залишається невідомою вартість підписки на Apple Arcade і Apple TV +. Крім того, всі презентовані онлайн-сервіси, за винятком Apple News +, будуть доступні для користувачів тільки з осені 2019 року.

Аналітики компанії Oppenheimer відзначають, що нові сервіси Apple націлені лише на рішення «нішевих» проблем. Представники Chatham Road Partners висловили журналістам свою невпевненість в успіху Apple TV +. На їхню думку, ринок стрімінгових платформ на сьогоднішній день перенасичений продукцією Netflix і Amazon, і Apple вже не зможе зайняти серйозне місце на ринку відеоконтенту. Аналогічної позиції дотримуються і аналітики Wells Fargo, відзначаючи як мінус той факт, що Apple не назвала вартість підписки на Apple TV +.