Apple запросила розробників протестувати рекламу в App Store

2018-04-30

На WWDC 2016 компанія Apple розповіла про новий сервіс компанії Search Ads – пошукової реклами в магазині додатків App Store. Сьогодні компанія запропонувала розробникам протестувати нову послугу.

На даний момент заявлено, що реклама в пошуку App Store буде працювати тільки в США. Сервіс запрацює восени, а зараз компанія запускає бета-тестування.

«SEARCH ADS – ЦЕ ЕФЕКТИВНИЙ І ПРОСТИЙ СПОСІБ ПРОСУВАТИ ВАШІ ДОДАТКИ В РЕЗУЛЬТАТАХ ПОШУКУ АМЕРИКАНСЬКОГО APP STORE. ТАК ВИ МОЖЕТЕ ДОПОМОГТИ ЛЮДЯМ ЗНАЙТИ ВАШ ДОДАТОК АБО ЗАНОВО ЗАЛУЧИТИ ДО НЬОГО УВАГУ В БУДЬ-ЯКИЙ МОМЕНТ, КОЛИ КОРИСТУВАЧІ ШУКАЮТЬ ДОДАТОК, СХОЖУ З ВАШИМ. СТВОРЕНИЙ ДЛЯ БЕЗПЕЧНОГО І КОМФОРТНОГО ПОШУКУ SEARCH ADS ЗАДАЄ НОВИЙ СТАНДАРТ В ПОШУКОВІЙ РЕКЛАМІ, ПРЕДСТАВЛЯЮЧИ РЕЛЕВАНТНІ ОГОЛОШЕННЯ З УРАХУВАННЯМ ПРИВАТНОСТІ КОРИСТУВАЧІВ», – ЙДЕТЬСЯ В ПОВІДОМЛЕННІ APPLE.

Реклами в пошуку App Store не варто боятися. Мова йде про аналог контекстної реклами в Google Play. Тепер перед пошуковою видачею користувачі будуть бачити зазначену кольором смужку з рекламованої грою або додатком. Apple буде демонструвати тільки ту рекламу, яка відповідає запиту. Як зазначили в компанії, це допоможе розробникам більш ефективно просувати власні продукти. Рекламу тих програм, які вже скачують, користувач не побачить.

Зазначимо, що в рамках оновлення App Store компанія також змінює модель розподілу доходів від продажів. Зараз такі розподіляються між Apple і розробниками за схемою 70/30. В Купертіно поки не збираються відмовлятися від старої схеми, але зважилися на деякі поступки. Зокрема, розробники, які зуміють утримати клієнтів на підписці більше, ніж рік можуть розраховувати на 15% зниження частки Apple.

Дані зміни є результатом зміни керівникам онлайн-магазину App Store, – на початку цього року замість Едді Кью відповідальним за розвиток магазину призначений Філ Шиллер.